středa 13. června 2012

13/6/2012


 
Pěkný odpoledne!
Tak jsem zrovna dorazila ze školy, dala jsem si péct oběd ( dodám recept, mňam!). Jak jsem již zmínila, do školy jsem si vzala krabičky s jídlem, myslela jsem si, že se na mě budou koukat jako na vola a naštěstí ne! Nevšímaly si mě a to je jen dobře! :-) Těm co jsem chtěla říci, že žiji zdravě a krabičky jsou od teď mou samozřejmostí, jsem to řekla! ostatním je to fuk, uff!
Do třídy nám dali nově hodiny a nejhorší je, když už má zvonit na Svačinovou přestávku a vůbec to neubíhá, počítala jsem minuty, sekundy do zazvonění a těšila se na to, až si vytáhnu krabičku s jídlem!

Jak je u vás? U nás je pod mrakem a jen čekám, až se rozprší, Medard se hold plní! :-(
Na dnešek mám naplánováno 35 minut jízdy na rotopedu, posilování a kickbox, tak snad to stihnu! Co snad, já musím! :-)
Jen mám dnes celkem honičku, jak jsem nebyla měsíc ve škole, tak musím dohnat písemky, známky apod. Takže paráda! :/ (Ale můžu si za to snad sama?Ne! :D)

Co plánuji dnes?
Přidat recept na chutný oběd!
Jídelníček - dnešní
A jestli článek, kdo ví! :-)

1 komentář:

Každému odpovím, prosím o strpení! :))