úterý 12. června 2012

Buchta jménem VŠE!




Dnes jsem měla na něco zdravého chuť, tak jsem zavítala do kuchyně a pekla.Dělala jsem vše od oka, takže to, co jsem viděla jsem tam prostě dala! :-)

Co budeme potřebovat:
  •  vejce
  • 100 g jogurtu
  • 50- 100 ml mléka
  • 8 lžic kokosu
  • lžíce slunečničových semínek
  • 1 lžička kypřícího prášku
  • kdo chce, něáké sladidlo
  • 50 g celozrnné mouky
  • skořice
Postup:
 Už to nemůže být snažší! Vše dáme do mísy a smícháme. Měla by to být hmota, která se do formy lije, takže tekutější. těsta moc nebude, takže jsem použila menší zapékací misku.Pečeme  cca 20 minut ve vyhřáté troubě na 180 C.

Energetické hodnoty:
200g (celé)
  •  2034 KJ
  •  19,7 g bílkovin
  •  56 g sacharidů
  •  21 g tuku
100g
  •  1017 KJ
  •  8,85 g bílkovin
  •  28 g sacharidů
  •  10,5 g tuku
1 porce(50g)
  •   508 KJ
  •  4,5 bílkovin
  • 14 g sacharidů
  •  5,25 g tuku

3 komentáře:

  1. Tak to jsi vážně hodně kreativní, to bych asi sama takhle neriskovala :D Ale vypadá dobře a určitě musela být dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, já něco sama udělat, je z toho blivajz :D Tohle se ti moc povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, já to dělala na rychlo, takže mi bylo vážně jedno co ta dám a ne! :-D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))