čtvrtek 7. června 2012

Čokoláda je můj hřích!

 
Určitě každý zná ten pocit, ten hrozný pocit, který nás nutí sníst prvně čtvereček čokolády, pak celý řádek. Ale nestačí nám to.. V hlavě jako když slyším: "Musím si dát ještě, ještě a další!" A nakonec najdeme obal od čokolády prázdný. Vyčítáme si, že jsme toho snědli moc a nejraději bychom se neviděli.. Najednou máme myšlenky, že se nám ručička na váze posune nahoru a nebo že nám přibude špíček! 

Také jsem si tím prošla a trvalo mi dlouho, než jsem tomu přišla na kloub! Jaká je moje rada, mé tipy?
Když už jsem se nemohla na sebe ani podívat, tak jsem se zamyslela, proč má, tyto chutě? Jak tomu zabránit? A proč čokoládu jím, když z ní není skoro nic dobrého, jen chuť?
 Řekla jsem si stop, proč bych ji měla jíst v tunách a ještě navíc jím jen náhražky, které mají do čokolády daleko?
Přišla jsem na to, pozdě, ale přece!!!
Moje "cpaní se čokoládou" bylo způsobeno dlouhými intervaly mezi jídly, nedostatkem sacharidů dopoledne a hlavně tím, že jsem byla obklopena lidmi, kteří mě tyto věci cpali! Jakmile jsem začala pravidelně jíst a dodávat tělu více živin, tyto chutě mě ihned přešly! Nemám chuť na tučné a sladké věci, když jdu do obchodu, koupím si raději zeleninu nebo ovoce místo něáké tyčinky, která není našemu tělu prospěšná ba naopak, Éček v ní je milion! Zkuste si místo tabulky Milky dát zeleninový salát, nebo salát ovocný. Vím, to se tvrdí všude, ale mě to pomohlo( i když jsem se ze začátku taky cukala). A lidé kolem mě? Cpou mě to dál, ale mě to nerozhodí. Myslí si, že stejně podlehnu hnusnému cukru a tuku. Ale zklamu je, vybudovala jsem si pevnou vůli, kterou upevňuji každou další otázkou : "Dáš si?"
A co vy, máte něáké osvědčené rady, jak odolat? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))