pondělí 11. června 2012

Dny, které nemám ráda!

 
Dobrý (skoro)poledne ! :-)

Dnes jsem se vzbudila a naštvala jsem se. Včera ráno jsem vážila 57.2 KG, konečně(řekla jsem si) ..Během dne, jsem všask dostala , mé neoblíbené, dny! ano, dnes si stoupnu na váhu, že se kouknu na to krásné číslo a co? No najednou 58 kg!! Doufám, že ihned ,po zkončení těchto otravných dnů , váha půjde dolů rychlostí blesku!

A tímto se mi zvedla hladina mé chuti cvičit, protože doufám, že až si za týden stoupnu na váhu, objeví se tam něco míň než je 57!! Už se těším na příští vážení!

A také podotýkám, že to z přejídání není. Nemám to jako většina dívek, žen, že se přežírám. Ale naopak, jídlo tolik nevyhledávám, protože mě povětšině bolí bříško :-)!

A vy dámy,jak to máte se "svýma dnama" přibíráte také? Nebo naopak? ;)

3 komentáře:

  1. To je přesně ten důvod, proč se nevážím už ve chvíli, kdy cítím, že se ms blíží - akorát by se mi zhoršila nálada:) A během nich také nijak výrazné chutě nemám (snad jen takový zdravý hlad), ale před nimi jsou nezvladatelné:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš to budu dělat jako ty! :-D Akorát mi to zmršilo náladu a moje nadšení z úbytku váhy! :-D
      Před nimi? :-o A ovládáš je? Já jsem ráda, že nepatřím k těm, co během ms spráskají celou ledničku.. :)

      Vymazat
  2. Ještě než jsem začala jíst zdravě tak když jsem měla..ehm "jahůdky" :D , tak jsem snědla na co jsem přišla. Na začátku přechodu na zdravou stravu jsem s tím bojovala a občas vymetla tý ledničky aspoň půlku. Ale teď už to se mnou nějak nic nedělá- aspoň co se týče chutí. To že jsem "Evil" jak říká přítel, to zůstalo :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))