středa 13. června 2012

Inspirace

 

Zdravím Vás.
Jaksi už mě dochází inspirace k odpoledním svačinám. Dopoledne je to jednoduché, to mám ráda ovoce a jiné! Ale co odpoledne? Někdy si dám protein, zeleninu, tvaroh s něčím nebo jogurt. Ale je to pořád do kola!
Co si dáváte odpoledne vy? Prosím Vás o rady, protože jsem v koncích! :-)
 A když už jste u radění, jaké večeře máte nejraději? 
Děkuji za všechny Vaše typy, jste zlatí! :-*

6 komentářů:

  1. Tak to máme naprosto stejný problém:D Dopolední svačinka je pro mě jednodušší jelikož si přeci jen můžeš dopřát více sacharidů, tudíž i větší výběr, ale to odpoledne by ses už mělo krotit, tudíž stejný problém no:D...ale myslím, že nic nezkazíš pár plátky šunky, či sýra anebo třeba knackebroaty, cottage i to ovoce myslím pokud jsi jich za den neměla mnoho se dá;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že se s tím nepotýkám jen já! :-)
      cottage a knackebroaty si dávám na večeři, zdá se mi to na svačinu moc..;)
      ale ovoce, za den ho moc nesním, takže snad tím nic nezkazím! :-)

      Vymazat
  2. No na večeři zase jaksi málo, ale tak pokud to tak není každý den tak proč ne v tom máš pravdu;)
    No anebo zkus třeba nějaké ty bílé jogurty( či kvalitní ochucené), oblož si nějak zajimavě talíř..jojo je to složité, ale vždy to nějak půjde:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co miluji? :-) Řeský jogurt, to je pochoutka! :-)

      Vymazat
  3. zkus třeba puding s tvarohem, cottage se strouhaným jablkem a skořicí, knackebroty s džemem, různé jogurty, kefíry :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji za inspiraci, vypadá to i lákavě! :-)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))