sobota 16. června 2012

A je to tu!!!

 
Jak jsem již zmiňovala v mém plánu před týden Tady. Mým snem bylo se dostat na číslo 56.
Celý týden to vypadalo až do středy moc nadějně. Ve čtvrtek mě chytla "žravá", tak jsem dostala chuť na něco sladkého. To bylo dobrý, ještě se to ukočírovat dalo. V pátek, což je včera, na řadu přišla zmrzlina a moooc melounu.
Myslela jsem, že jsem svůj cíl naprosto ztratila a už jsem počítala s tím, že moje motivace slábne, kvůli nevydařeným cílům.
ALE??
Dnes ráno jsem si stoupla na váhu a je tam 56,6 kg!!!! Já to dokázala! Jakou já má strašnou radost, ani nevíte jakou!! Už jsem byla v koncích, že to nezvládnu, ale zvládla!!!

Buď v neděli, nebo v průběhu týdne přidám foto, ale myslím si, že spíš až příští týden, až budou výsledky viditelnější! :-))

6 komentářů:

  1. Gratuluji! Někdy takovéhle výpadky a hřešení pomůžou k úbytkům, protože tělo trochu zmateš a metabolismus se více rozjede ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, zarazilo mě to. Kolikrát jsem čekala, že se to na váze projeví negativně a ono právě naopak! :-)
      Děkuji! :-)

      Vymazat
  2. Gratuluji moc, jsem ráda že si to zvládla, celou dobu jsem ti pevně držela palce. Vážně gratuluji!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, wow gratluju :) na takovou váhu bych se teda taky chtěla dostat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé no ani nevíš, jak ráda bych tam opět tu 56ku viděla i já!
    Moc ti gratuluju, jsi dobrá;) Já když tam uviděla 56kg tak jsem se zaradovala a utíkala si něco dát a ejhle už to jelo zase nahoru:/ Takže hlavně se drž, jde ti to pěkně:))

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))