pondělí 11. června 2012

Jídelníček 11.6 2012

Poslušně se hlásím! :-)
Dnešek abych shrnula, jsem spokojená, dodržela jsem, co jsem dodržet měla takže Ok! :-)
Pro dnešek jsem si dopřála toto:

Sn. Jáhlová kaše + čtvereček 75% čokolády+ broskev
O. Bramborová kaše 80g + květák 100 g ( jen vařený ve vodě)
Sv. Jogurt 100g + ovesné vločky 20g
V. Okurka 100g +100g eidam + 100 g cottage ( Okurku a eindam nastrouhat + přidat cottage)


 


Svačinu jsem neměla proto, protože jsem se probudila v 10, takže už bylo pozdě! Ale tuším, že na mě večer příjde chuť, tak si dám jako 2. večeři protein!


Pohyb: 25 minut jízda na rotopedu- 10 km + posilování v tempu 15 minut
             chůze v "nerovinách" cca 60 minut

5 komentářů:

  1. Dneska máš fakt úžasný jídelníček, povedl se ti. Jak si tak všímám, focené jídelníčky mě vždycky zaujmou víc, než ty nefocené. Asi budu muset pokaždé fotit, vážně to vypadá líp.:D
    beauty-and-style.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-*
      A ano, je to tak, já když ěnkdwe šmejdím po blogu, a narazím na jídelníček bez fotek, moc mě nezaujme. Ale jakmile vidím fotky, je to veselejší! :-D :-))

      Vymazat
  2. Moc pěkný jídelníček:)
    Chtěla jsem se tě i zeptat...jídlo si vážíš asi až po uvaření že ano?;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-)
      No kaše , rýži a takovéto suroviny si vážím předem. Jinak co se masa týče apd. tak poté! :-)

      Vymazat
  3. Supr moc děkuji;) Já v tom mám totiž poslední dobou zmatek...někde jsem slyšela vážit před a někde, že až poté, co suroviny nasáknou vodu apod. tak jsem z toho byla malinko jelen:D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))