čtvrtek 14. června 2012

Jídelníček 14.6 2012

Ahoj! :-(
Tak se Vám dneska musím přiznat! Ráno a dopoledne byl jídelníček jako vždy- dobrý a žádné hřešení. Ale odpoledne? Přijela jsem ve 3 ze školy, dala jsem si zapečený brambory a šla jsem se projít cca 4 kilometry- kousek. Došla jsem doma a zapnula jsem si Smoothie maker (nebo jak se to píše) Dala jsem do něj vše, meruňky, maliny, banán, oříšky a lžičku třtinového cukru. Udělala jsem si koktejl, na zítřejší snídani. No samozřejmě jsem ochutnávala po lžičkách a nakonec? no zbyla tam polovina! :-( Takže mé hřešení je toto!
Vím že to není nic, co by mě zabilo. Ale ten pocit, znáte ho ne?;)


A teď k jídelníčku:

Sn. ovesné vločky 40g + meruňky 100g
Sv.  jogurt + hrst rozinek a ovesných vloček
Sv. tvarohové donuty 2ks - domácí ( přidám recept) + meruňka
O. Zapečené brambory 110g + červená řepa
Sv. broskev, oříšky
V. 2 toastové plátky chleba + sýr + šunky z krůtí filety

+ uždibování koktejlu :-(

Jak já se cítím hrozně! :-( Navíc jsem necvičila dnes, tak si to zítra hned vynahradím! ;-)
Jak to šlo dnes Vám? Co říkáte na víkendové 30-ky? :)

1 komentář:

  1. Vždyť jsi se šla 4 km projít.. :) to nějaký uždibování koktejlu nevadí, ne? :)
    Ale ten pocit znám až moc dobře :(

    amanda-hubne.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))