sobota 16. června 2012

Jídelníček 15.6 2012 + Omluva

Dobré ráno!
Chtěla jsem se Vám omluvit, že jsem byla den neaktivní! :-( Byl pátek, tak si řeknete, že jsem měla času fůru, ale ono ne! Udělalo se hezky a to je první problém, druhý je, že teď, jak je toho mnoho ve škole, si dopisuji sešity i v Pátek, sobotu a já nevím kdy ještě! ;)
Ale teď k mému jídelníčku! :-)

Sn. Ovesná kaše + čtvereček hořké čokolády + ovocné pyré ( domácí)
Sv. Racio chlebíček 2 ks( jogurtová poleva - 1ks 248 KJ) + meruňky 2 ks
O. 2 lžíce kuskusu+ žampiony,hrášek a trochu kukuřice + sojové maso
Sv. Meloun ( asi 400 g - už bez slupky) <- Já ho miluji ♥
Hřešení: Kopeček citronové zmrzlinky :(
V. Domácí chléb celozrnný + kousek domácího másla + lžička medíku




Pohyb:
Dnes jsem poprvé běhala, poprvé! :-) Sice jen asi půl km, ale i to je dost. Koleno jsem při běhu cítila, tak jsem to nemohla přehánět!
Byla jsem na zahrádce a pomáhala babičce- plení, apod..
Klasická chůze 8 km! 
+ kliky!

Ano vím, zmrzlina není vhodná, ale kdo by odolal? Odolám sladkému, to už mi moc nechutná, ale zmrzlině nebo ledové tříšti? :-O Tak tak daleko jsem ještě nedospěla, já tyto věci, když je ještě takovéto počasí, prostě zbožňuji. A co vy, odepřete si zmrzlinu? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))