čtvrtek 7. června 2012

Jídelníček 6.6

Ahoj!!
Tak sem přidávám jídelníček ze včera, jaksi jsem nestihla ho sem dát ! Momentálně dodržuji hranici 5 600 KJ, kterou mi vypočítal STOB!
Ze začátku se mi to zdálo moc, ale potom, co mě holky na diskuzi : Hubneme spolu! rozumně vysvětlily co a jak se patří, přijde mi to akorát! :-)
Pokud někdo nemáte přehled o tom, jak jste na tom s bílkovinami, sacharidama apod. určitě doporučuji se na STOBU zaregistrovat ( Napíši o tom asi článek! :-) )

Tak a teď k jídelníčku:

SN. Jáhlová kaše + čtvereček hořké 80% čokolády + třešňový kompot
SV. Protein
O. Domácí pizza( takže vím, že byla dietní, nic nezdravého! :-) )
SV. Jogurt Holandia + třešně
V. Zeleninový salát ( 200 g rajčat, 100 g okurky, 100 g červené řepy) + balkánský sýr 50 g!


Dnešek mi vyšel tak, jak sem si ho představovala, i když mě mrzí, že jsem necvičila! ( omlouvá mě moje operované koleno :-( )
Fotky taky nemám, ale dneska vše napravím! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))