čtvrtek 7. června 2012

Jídelníček 7.6 2012

Dobrý večer! :-)
Tak sem tady zase s hlášením z dnešního dne! Když jsem se  dneska ráno probudila, tak musím říct, že mě to lákalo ven, bylo a je krásně! :-)

Pro dnešek sem si naservírovala toto:

 SN. Ovesná kaše + meruňky + nastrouhaná 80% čokoláda - čtvereček
 SV. Protein + 5 kuliček hroznů
 O. Ovesný koláč
 SV. Meloun
 V. Knackebroat + cottage posypaný bazalkou + 700 g zeleniny



Jinak jsem si dnes dala pěkně do těla, šlapala jsem na rotopedu( protože běhat ještě nemůžu, KURŇA!)  přibližně 20 minut a pak jsem posilovala. Mohu vám říci, že ze mě teklo jako z vola! :-D
Měla jsem meloun po dlouhý době a uchvátil mě, já ho mám tak rááda! Snědla bych ho celý, ale bylo by mě zle. Už se těším, až si z něj udělám salát, mňam!
A jako doporučení bych vám dala ovesný koláč, i když nevypadá nic moc ( jsem PANÍ fotografka :-D) tak je moc dobrý a zažene i chuť na sladké! :-)

2 komentáře:

  1. Komentuji sice zpětně, ale tak pěkný jídelníček se musí pochválit:)! Možná bych tam přidala ještě nějaké bílkoviny (druhá večeře - kvalitní šunka?), ale netřeba to každý den tak hrotit. Koláč musel být výborný, připomíná mi pečenou ovesnou kaši, kterou také rozhodně doporučuji vyzkoušet. No a snídani bych si dala s tebou, dělám si ráda stejnou:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :-) Ano, bílkoviny já mohu, to je moje. Šunky doma často nemíváme, strašně rychle se zkazí! :-( Ale když doma je, tak si jí dám stráášně ráda! :-)
      Pečená ovesná kaše? :-o To slyším prvně, můžeš upéct, hodit recept ;)
      Milujju sladký snídaně ♥

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))