sobota 9. června 2012

Jídelníček 9.6. 2012

Pěkný podvečer! :-)
 Tak dnes se hlásím s programem! Jak už jsem psala, vzbudila jsem se dnes strašně brzo a den mi pomalu utíká :/. Odpoledne mě utíkalo tak pomalu, že už jsem se nemohla dočkat svačiny a večeře! :-D

Tak a dnešek vypadal takto!
SN. Ovesno-pohanková kaše +80g mango+ 80g meruňky + hrstka vlašských ořechů
Sv. Mango 100g + Meruňky 100g + 100g Bílý jogurt Boni
O. 20g kuskusu + 100 g kuřecí+ sojové maso + 50 g zelenina
Sv. protein + meruňka
V. 3 bílky+ žloutek+ pažitka, mrkvový salát s citronovou šťávou






Pohyb: Dnes jsem si dala na rotopedu maraton, za 20 minut jsem ujela 15 kilometrů, teklo ze mě jako z vola. Pak jsem posilovala, převážně břicho, ach, moje břicho, nemám ho ráda!!!

Zítra se vyfotím, protože mi začíná nový cyklus na STOBU aby po ukončení, to je cca za 4 týdny byly s čím srovnat výsledky! :))
Od dneška budu na rotopedu každý den a vždy ob den budu přidávat po 5 minutách, chci se dostat na hodinu a to také musím dosáhnout, je to můj cíl! :-) A Až budu schopna běhat- dobře (cca ještě týden určitě ne), tak budu i běhat, těším se moc! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))