pátek 8. června 2012

Jídleníček 8.6. 2012

 
Pěkný den přejí! :-)
Už z vlaku se těším,a ž sem napíši! Od rána jsem na nohou, jela jsem k zubařovi do Brna, kde mi opravil 2 zuby. A i když jsou 4 hodiny od umrtvení, pusu necítím ani teď! :-D Nesnáším zubaře! 

A jak už jsem zmiňovala, pusu mám oteklou a necítím ji, tak mě to dneska omlouvá, protože moje strava za dnešek? Hrůůza, skoro jsem pořádně nejedla! :-(


 Vypadalo to tady takto:
SN. Jáhlová kaše + meruňka+ banán + skořice
Sv. Proteinové tyčinky  3 ks
O. zeleninový salát ( koupený na nádraží v biopotravinách :-D)
V. Vařená řepa + 100g sýru ( teď jsem dojedla)


Nic tvrdšího bych nesnědla a hlavně, pusu neotevřu víc jak 2 cm, takže bych do sebe bagetu apod. určitě nedostala!

Dneska jsem se cestou k zubaři zarazila! Jely jsme s mamkou tramvají po Brně, protože jsem šly k zubařovi v Bosonohách poprvé a připadala jsem si v tý tramvaji divně. Kolem mě byli ufunění lidi, spocený až na kost a div se neplazili po zemi! Jen pár lidí kolem mě mělo normální postavu. Skoro celá tramvaj obézních lidí! Tak jsem si tak říkala, proč nechodí pěšky a musí si vozit zadky? S takovouhle budou za měsíc funět ještě víc a ani do tý tramvaje nevylezou! Koukněte se po ulicích, potkávám stále a stále více tlustých lidí, hubené také, ale těch je o hromadu méně!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))