středa 20. června 2012

Jsem zpět a plná síly!


 
Ahoj!
Je to doba, co jsem sem naposled přispěla. Mohlo za to.. ehm.. mé hladovění.
Jakmile se udělalo teplo, měla jsem jako kdyby stopku v jídle. Od soboty do dneška jsem nejedla nic, hrůza.
Maximálně jen pár meruněk za celých 5 dní!
Už jsem si zvykala na to nejíst tak moc, že jsem chtěla pokračovat, váha šla dolů ( no kdo by to kdy řekl) a já byla šťastná!
Nakonec mi kamarádka řekla, že to spěje tam, kde to začalo před rokem, k hladovění a přejídání se!
NE! Řekla jsem a musím začít zase, žádné hladovění, musím jíst, musím!

Takže asi tak. Potřebuji podporu a tu hledám ve Vás, prosím! Nesmí se vrátit tam, odkud jsem se těžko vyhrabávala, nechci nejíst!

Takže začínám už teď, peču zdravou buchtu a zítra, zítra přispěji jídelníček, protože do teď? jídelníček nebyl žádný!


6 komentářů:

  1. No sem ráda, že sis to uvědomila..! Byla by blbost se z toho hrabat znovu.
    Zvládneš to. Mysli na svoje zdraví.. držím ti palečky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky Ti držím palce! Mysli na to, že zdraví máme pouze jedno a je hloupost si ho vědomě ničit hladověním, které stejně přejde v přejídání a to zase v hladovění. Je to bludný kruh, jehož výsledkem jsou pouze deprese a špeky! Takže hlavu vzhůru a rozum do hrsti a koukej jíst a zase přispívat do doskuzí! :)
    Pučmeloun

    OdpovědětVymazat
  3. nepodléhej tomu :) věřím ti ! je lepší jíst zdravě, než hladovět nejen pro tebe ale i pro tvé tělo :))

    OdpovědětVymazat
  4. Držím ti palce, to zvládneš :) Tiež som mala také obdobie a teraz v tom teple by som tiež najradšej nič nejedla, maximálne ovocie. Ale spomalil by sa nám metabolizmus :/ A akú buchtu pečieš?:)

    OdpovědětVymazat
  5. Kouky, už se těším na tvé jídelníčky, poděl se s námi:)!
    A jestli se vyskytl nějaký problém, rozhodně si jej nenechávej pro sebe:-*!

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, přesně tohle tak dobře znám... =) Konečně někdo, kdo řeší podobný problém. Hlavně do toho prosím nespadni zpátky a dodej mi naději, že to opravdu jde - vyhrabat se z toho, zdravě zhubnout a být šťastná. =)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))