úterý 26. června 2012

Když to nejde tak, jak má

Pěkný podvečer!
Nejspíš víte, čeho se tento článek bude týkat. Toho, že i když chci, moc, tak mi jíst nejde!
Třeba vezmeme dnešek.
Sn. Makůvka 50 g
O. Tortila se zeleninou a kuřecím masem
V. Polévka (studená)

Opravdu to je děs! Ale dneska jsem se překonala, jindy bych si dala jen makůvku a celý den nic nejedla.
Také je to tím, že jsem dnes byla u zubaře a asi 5 hodin jsem nemohla kousat. Ani teď to nebude hitparáda, zub mě bolí a kousat pořádně nemohu (proto jen ta polévka).
Ale snažím se, co to nejvíce jde a myslím si, že za chvilku to bude zase tam, kde to asi před týdnem uhaslo.
Děkuji všem za podporu, kterou teď potřebuji. Snad už to bude jen lepší, doufám! :-)

3 komentáře:

  1. Lepšíš sa, je to už oveľa lepšie :-) Držím palce aj naďalej, určite to dokážeš!

    OdpovědětVymazat
  2. Držím ti palce, to bude dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za podporu, jste zlatí! :-))

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))