čtvrtek 7. června 2012

Kickbox, aneb jak jsem se stala rváčem!

http://www.fightclub.com.au/assets/new_kickbox.jpg 
Neznáte Kickbox? Slyšeli jste o něm někdy? 

V tomto článku bych vás chtěla přiblížit mému zájmu a to je KICKBOX! Dělám ho už rok a naprosto jsem si ho zamilovala!

Co to KICKBOX vlastně je?
Je to bojový sport, kde používáte prvky i z jiných druhů sportu, jako je například Karate, Judo apod.
Tento sport je založen na boxovacích úderech a kopech. Na rozdíl od ostatních bojových sportů, u tohoto se nesmíte "prát", když se jeden z útočníků ocitne na zemi.
Tento sport je provozován za účelem obrany nebo pro lepší zdravotní stav a fyzičku. Když se jedná o profesionály, tak jsou povinni mít ochranné pomůcky jako jsem chrániče zubů, speciální trenýrky, bandáže na ruce, boxerské rukavice a u pánů především suspenzor! ( Bylo by to pro ně moc bolestivé, jednou jsem taky schytala ránu na ono místo a mohu vám říct, že i mě to bolelo jako čert. co kdyby vymysleli něco i pro nás? :-D )
Existuje více druhů Kickboxu a to je americký, japonský a evropský. U každé jsou jiná pravidla a to především ve formě kopů.


Co na něj říkám já?
Jak už jsem zmínila, provozuji tento tvrdý sport už rok. Pamatuji si první návštěvu, kde jsem byla vystrašená a schovaná téměř v rohu. Postupem času sem se otrkala a ze "sraba z rohu" se ze mě stal rváč! Kolem mě nebyly jenom dívky, ale také pořádní chlapi! Z těch jsem měla respekt a bála jsem se jich i když byli 10 metrů daleko.
Najednou přišel den, kdy jsem musela bojovat i s něma. To pak byly rány. Kolikrát už jsem měla slzy v očích a div se mi nezlomily všechny kosti v těle, ale opět jsem to ustála, zatla zuby a šla dál, nakonec už mě tyto rány ani nezastavily v tom, abych jim je vrátila!
Tento sport miluji a milovat nepřestanu. Ze začátku jsou náklady vysoké, ale vyplatí se vám( koupě boxerský rukavic, bandáže, ochrana na nohy,..). Když tam jsem, vybiji svoji energii, zlost a jiné pocity, dám si pořádně do těla (co potřebuji) a takový pocit, jaký mám po skončení tréningu mi nikdo jiný dát nemůže!
Formujete zde postavu mnohem více, jak při domácím posilováním.

2 komentáře:

  1. Já mám delší dobu zálusk na fit box? Je v tom nějaký rozdíl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Syšela jsem o tom od kamarádek a z doslechu. V kick boxu se boxuje se soupeřem, natož ve fit boxu s boxovacím pytlem, to bude asi ten hlavní rozdíl. Posiluje se tam stejně a spotíš se u toho taky pořádně. :-))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))