pondělí 11. června 2012

Krabičky!

 

Krabičky, krabičky a jenom krabičky!!!!
Mám velkou radost, dnes dopoledne jsem si koupila svačinové krabičky! Už se těším, až si do nich ve středu zabalím svačinu a oběd a porazím do školy! 


Dříve
Asi ještě přes měsícem jsem si do školy svačiny nenosila. Ze školy jsem přijela ve 3-4 hodiny, hladová jako vlk a spráskala jsem vše, na co jsem přišla. Ráno jsem nesnídala a pak to tak vypadalo.

Nyní
No teď mám krabičky a popravdě. Už si nedokážu představit, že bych třeba do 3 byla hladová a neměla v sobě ani sousto. Na jídlo jsem si tak navykla, že už nežiji, abych jedla, ale jím, abych žila!

Co si zabalím?
No to je přece jednoduché, začneme u snídaní.
Snídaně: Tu zvládnu s přehledem doma! :-) (kaše, kaše a kaše)
Svačina: Jogurt + ovoce
             Proteinové tyčinky
             Ovocné saláty
             Tvarohy
             Pečivo + různé sýry, šunky
             Zelenina
Jednoduše, co mě napadne! :-) 
Oběd : Na ten se nemůže zapomenout. dám si do krabičky to, co si připravím den předem, nebudou to omáčky, ale tuhá jídla, která budou dobrá i studená! :-) A když zrovna nebudu mít nic uvařeno, prohodím oběd s odpolední svačinou! :-)

A tímto chci krabičky doporučit všem, protože KRABIČKOVAT je príma! :-)

2 komentáře:

  1. Já se tedy musím přiznat, že občas s tím krabičkováním především obědů do školy jsem v koncích. Občas nemám vůbec nápady a především kvůli škole ani moc času vyvařovat tudíž krabičkování je sice fajn, ale vařit doma je doma:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to souhlasím, do tý školy je to takový horší a doma je doma. Ale když se do školy jde, tak nic jiného nezbyde, hlady být nechci protože pak by se mi jídlo ukládalo.;)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))