pondělí 11. června 2012

Mé ošálení chuti!

 

Mnoho z nás to určitě zná. Přijde naše nešťastná hodinka a vybrakovali bychom ledničku i s mrazákem. Kdyby to šlo, zazvonili byste u sousedů a zeptali se, jestli jim můžeme také prošmejdit ledničku! 

Jak ošálím chutě já?

Když na mě dojdou chutě, že bych snědla vše, tak to vyřeším jednodušše. Pokud doma máme oříšky, vezmu si jich pár ( né hodně, protože obsahují hodně tuků- ale těch zdravých) Pokud je doma nemáme, tak si vezmu čtvereček hořké- KVALITNÍ čokolády, kterou mám doma snad pokaždý.
A jak to dělám, když nejsem doma? Většinou mám u sebe žvýkačku, ta mi pomůže hodně.

Energetické hodnoty ve 100g:
Mandle
  • 2 608 KJ
Vlašské ořechy
  • 2 791 KJ
Dýňová semínky
  • 1 684 KJ
Slunečnicová semínka
  • 2 440 KJ
Orbit žvýkačka (1 ks)
  • 8,5 KJ

Máte něáké triky i vy?

4 komentáře:

  1. Já se snažím ty chutě zapít :D ale vždycky se mi to nepovede no :/

    amanda-hubne.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ještě nezkoušela, u mě by to asi nepomohlo! :-D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc za rady, za podporu! :) Si hodná.. :)
    Já vůbec nevím, jak si mám sestavit jídelníček.. co jííst před cvičením, co po cvičení.. :( nějak se v tom všem ztrácím.. :(

    amanda-hubne.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))