pondělí 11. června 2012

Mé zvířectvo!

I když je to trochu mimo zaměření tohoto blogu, nedá mě to a musím se s vámi podělit o moje potěšení, co mám doma. I když žijeme v byte 2+1, tak je v podstatě každý pokoj něákýho zvířátka a samozřejmě i náš! :D
A teď k nim:

1. Vilíček
Vilíčka mám krátce, od Února, dostala jsem ho dárkem od mého přítele, takový dáreček vyšel na hodně draho! :-D Je to králíček, konkrétně Teddy králíček. 6.6 mu bylo 5 měsíců, je to ještě takový miminko, ale je to můj mazlíček! Váží už 1 kilo, to je proto, protože je to pěkný žrout!
"Bydlí" v pokojíčku

2. Ryčí
Ryčí už je stará bábička, jedná se o krátkosrsté morče. doma ji mám už 4-5 roků, což je na morčáka dost. Sice už není tak poslušná jako dříve ( asi to bude přechodem), ale i tak ji mám ráda. Moc se s ní nemazlím, je strašně plachá a zvlčilá, je nemocná, tak proto! :-(
"Bydlí" v kuchyni

3.Natálka
Je to dvouměsíční koťátko, který mě někdy pěkně pije krev. Na to, jak je malá, tak je pěkně drzá. Většinu dne prospí a když nespí, tak lítá všude možně, nejraději nám kouše do ruk a nebo si hraje se švihadlem. Že by sportovec?! :-D
"Bydlí" v obýváku!

Kdo dělá doma veselo vám? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))