čtvrtek 7. června 2012

Ovesný koláč!


Dnes jsem experimentovala "co dům dal!" a musím říci, že to dopadlo dobře! Dala jsem trochu toho, trochu tam toto a vyšel mi dobrý oběd! :-) Musím takto experimentovat dál, protože je to zdravé a pochutnala jsem si! (A to je co říct, protože sladké, které si zakazuji, naprosto miluji!)
A jdeme na recept, doufám, že Vám bude chutnat jako mě! :-)



Budete potřebovat:
 100 ml mléka
 100 g banán
 50 g vloček
 20 g slunečnicových semínek (nebo jiných ořechů)
 10 g sezamu (také můžete nahradit)
 10 g ovesných otrub
 2 meruňky
 2 lžičky skořice
 1 vejce

Postup:
Do zapékací mísy nasypeme vločky, ořechy, otruby. Přidáme banán, meruňky, skořici. Promícháme a zalijeme mlékem. Opět pořádně promícháme. Rozkvedláme si vajíčko a zalijeme naši směs!
Dáme do trouby na 20-25 minut na cca 180 C.

Energetická hodnota:

       Celé:
  •  1 901 KJ
  •  29,7 g bílkovin
  •  61,14 g sacharidů
  •  19 g tuku
 50 G (KOUSEK)
  • 475 KJ
  • 7,43 g bílkovin
  • 15,3 g sacharidů
  • 4,75 g tuku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))