neděle 10. června 2012

Pívo, to je nápoj všech dob!

 
Určitě každý znáte ve svém okolí jednoho nebo více lidí, kteří si rádi pochutnají na tomto nápoji. Ať už si dají jen jedno, na chuť nebo osvěžení. Anebo jich vypijí deset a nic jim není! Já mám kolem sebe bandu ožralů, který jdou do hospody a na lístku je najednou i pře 40 čárek, ano čárky pro pivo!! Je jedno, ať už je to pivo 10,11,12..Oni pijí ve velkým rádi!

Co Pivo je?
Je to alkoholický nápoj, který se vyrábí z chmelu, vody,obilného sladu a pomocí pivovarských kvasinek. U nás v ČR je to nejrozšířenější alkoholový nápoj( ne jen tak jsem velmocí v pití piva)

Energetická hodnota
Gambrinus : 
  • 700 KJ (500ml)
Pilsner Urquell
  • 875 KJ (500 ml)
Kozel
  • 655 KJ ( 500ml)
Myslím si, že tyto hodnoty nejsou zrovna malé. 

Co já a pivo?
Pivo mám ráda, především v létě, ale musím se přiznat že když chodíme každý víkend do hospody, pivo nebo dvě si klidně dám. U sebe držím rekord 6 piv- pak už mě nechutnalo (cca pul roku zpátky).

A co vy, co říkáte na pivo při dietě, ovládáte se nebo si dáte rádi?
 

3 komentáře:

  1. Já jsem před měsícem přestala pít - úplně. Jinak jsem měla pivo moc ráda. Ještě aby ne, když bydlím ve městě piva - Plzeň :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě už ani moc nechutná, nemusím ho mít :) Kdysi mi nevadilo, s chutí jsem vypila i 2, můj rekord byly asi 3 nebo 4, už si přesně nevzpomínám. Ale teď už bych asi nevypila ani jedno. Nějak jsem si od alkoholu odvykla, že mi už ani nechutná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale dobře, akorát by byla zbytečná útrata peněz, za který by sis mohla koupit třeba -kokosový olej! :-D
      Já třeba tvrdý nemůžu ani cítit, takže já si jdám pívo, nebo občas víno ..:)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))