pondělí 11. června 2012

Pod lupou: přílohy!

Kdo by je neznal, přílohy! Někteří lidé přílohy nejedí z důvodu množství sacharidů v nich a také z toho, že se bojí přibírání! 

Já a přílohy
 Já osobně přílohy miluji. Ani ne tak těstoviny, jako brambory. Může být samotná brambora jen s máslem (to bylo dříve) , nebo bramborová kaše s pažitkou a nebo jen tak, suchá! dříve jsem měla velké sklony k hranolkám, americkým bramborám, ale nevyhledávám je, smažené věci mi zrovna dvakrát nejednou! 
Nemůžu si představit třeba květák bez bramborů, čínu bez kuskusu, anebo kuře bez rýže! Přílohu vynechávám jen tehdy, když už mám podle STOBU hodně sacharidů. Nahradím jí zeleninou restovanou na ani né lžičce olivového oleje.


Tady je pár ukázek toho, jak jsou kalorické a jak je na tom glikemický index.


 

Nebojte se příloh, pokud nesníte půl kila, v malém množství si dám určitě můžete!:-)
A když vám to pořád nedá, kupujte si celozrnné ( a nevím jaké druhy ještě jsou) těstoviny!

1 komentář:

  1. Pravda, přílohy jsou velmi dobré a některá jídla bez nich jsou nepředstavitelná:) Je ale pravda, že i já z nich mám tak trochu strach a proto se snažím když už, tak malé množství. Každopádně moc hezky znázorněné;)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))