neděle 10. června 2012

Podlehal jsem!!

Pěkný odpoledne všem! 

Musím se vám svěřit, ráno jsem pěkně odflákla ,mou normálně vydatnou, snídani a dala si jen jogurt s ovocem- kde jsou moje sacharidy?! Já neměla kaši!!!! A to je důvod mé chuti! 

Dojedla jsem oběd a asi půl hodinky po něm jsem měla chuť! Po celém týdnu mám chuť na něco hříšného! A taky že jo, podlehla jsem!:-( Dala jsem si 2 čtverečky hořké čokolády (ještěže hořké) , ale mám výčitky.
Já vím, neměla bych si nic vyčítat, je to 80% čokoláda, která je tělu prospěšná, ale? Ale vím, že je to přece je ČOKOLÁDA!!!


Nejspíš si po celém bytě vylepím postavy, které mě motivují. Četla jsem, že si někdo dává do ledničky fotku své motivace. Myslím si, že to pomáhá. Vemte si, otevřete ledničku nebo něco jiného kde máte potraviny a uvidíte tu krásnou postavu, přímo k zulíbání! A co? No nevezmete si nic! Kouknete se na to jídlo a pomyslíte si, že s takovouhle se tomu nepřiblížíte!

Co z toho plyne?
Ne, ne a ne!! Bez snídaně - konkrétně jakékoliv kaše to prostě nejde!!! Jak je to u Vás, když se nenasnídáte, zvládáte pak chutě? U mě je snídaně jak start do nového dne (už když usínám, těším se na snídani), tak už i tradice. Miluji snídaně!♥

3 komentáře:

  1. Takový malý kousíček čokolády opravdu nevadí! Ber to, že je to náhrada za ty vločky, které bys tam jindy měla :)

    OdpovědětVymazat
  2. 2 kousky čokolády vůbec ale vůbec neřeš! ;). Jen si doplnila sacharidy, na které je tvé tělo zvyklé a potřebuje je. Takže žádné výčitky.
    Když zhřeším, vždy si potom zacvičím a výčitky hodím za hlavu. Řeknu si, že ty tuky a sacharidy, které jsem do sebe dostala, jsem zase vypotila :D.. Zkus to, pomáhá to ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, to jsem si řekla, ale i tak, dnes si dám pořádně do těla! :-D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))