pondělí 25. června 2012

Prohra!

Ahoj.
Je to tu zase. Ach ta vedra. Jsem hrozná a nevím, jak s tím bojovat!
Úplně mi narušila moje stravovací návyky. Už to vypadalo tak nadějně, že to zase půjde! Ale nejde to, snažím se a nejde to.

Váhu si sice držím, to ano. Ale když svítí, nejím. Když je pod mrakem, přecpávám se. Myslím si už, že jsem tím posedlá a nevím, co s tím dělat. Nemáte někdo dobrou radu jak na to? Už to nezvládám a mám sklony k drastickému hubnutí.

Asi udělám menší změnu. Snížím si příjem z 5 400 KJ na 4000 KJ (aspoň to se budu snažit dodržovat,protože můj normální příjem nyní se střídá 1000 KJ- 6000KJ... Ne, už mě to vážně nebaví, ne a ne!

4 komentáře:

  1. Chce to pevnou vůli a určitě to zvládneš. Zkus nějaké osvěžující věci. Třeba meloun? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To počasí se mnou teda tolik necloumá :( drž se, věříme ti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc dobře vím, o čem mluvíš. Sice to nemám spojené s počasím, ale přejídání s pocitem toho, že bych měla přestat jíst se u mě taktéž střídají jako na běžícím páse a přitom už mi vše tak šlo. Rozdíl je v tom, že já svá shozená kila nabrala před létem a dovolenou zpět:/...Je to těžké, ale i tak se drž:)

    OdpovědětVymazat
  4. To ma mrzi :( Skus na to ist postupne, aby si nehladovala ani sa neprejedala :) Ale uprimne, ani mne sa v tychto vedrach nechcem moc jesť... Držím palce:)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))