úterý 12. června 2012

Snění o jídle!

 
Dobrý ráno všem!

Nevěřili byste tomu, že jsem byla šíleně ráda, když jsem se probudila!To se mi často nestává. 
Měla jsem strašný sen, pořád sem tam jedla, před spaním, no pořád sem měla něco v puse! :-/
Když jsem se probudila, strašně jsem si oddychla. Bylo to tak reálný, až hrozný! 

Taky se vám to někdy stalo, že se  Vám zdálo o jídle? :D


Zrovna se snažím ukuchtit můj první vývar. Většinou jsem kuchtila polívky z bujonu apod. ale jak víte sami, bujon moc extra zdravý není, tak jsem koupila krčky! :-)  Do vývaru pak přidám sojové boby, už se těším až ochutnám tu (snad) dobrotu. Určitě vyfotím a hodím vám ho sem! :-)


Nemáte tip na ještě nejákou zdravou polévku? Většinou experimentuji co dům dal nebo spojím třeba i  recepty do jednoho!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))