sobota 9. června 2012

Sobotní ráno, jak nemá být!


 
Dobrý?! ráno!
Dneska jsem takový ranní ptáče. I když se tvrdí, že ranní ptáče dál doskáče, já vím, že dneska doskáču tak do 9 hodin a budu tuhá!:-)
Vzhůru jsem už od 7, a v noci jsem toho taky moc nenaspala. Tak jsem si z dlouhé chvíle pustila počítač a už asi hodinu brouzdám na netu, čtu si články na mých oblíbených blozích (zatím jich mám málo, snad najdu i jiné :) ) a komentuji to, co mě zaujme!
Zrovna tu baštím pohanko-ovesnou kaši, kde jsem neodhadla poměr a ještě půl kastrolku mi zbylo, no co teď s ní? Netušila jsem, že pohanka tak nabobtná, mrcha! :D Na to pozor!!
Místo toho, aby mě vzbudilo sluníčko, vzbudily mě kapky, co padají na parapet! Jak hrozný! Nemám ráda déšť, a víte co? Včera byl Medard! A to znamená, že pokud včera pršelo, což krápalo, tak bude 40 dní kapat a kapat, až se z toho všichni zblázníme, protože už mě to štve teď! :D
 Jsem dneska něáká upovídaná, povídala bych si i sama se sebou, kdybych tím nevzbudila ostatní doma, co spí!

Dneska jsem se těšila, že půdu na tůru a na farmářský trhy u nás na městě, koupíte tam dost užitečných věcí a s takovouhle nevím, zda to bude :( Tak aspoň, když je počasí, že ani psa byste nevyhnali, udělám pořádný úklid, zvednu si náladu tím, že půjdu nakoupit zdravé věci a hlavně, budu makat na rotopedu jako ďábel! :-)

A co vy, taky Vám toto počasí pije krev? ://

3 komentáře:

  1. Taky taky. Jenže já jsem vlastně pořád nespokojená.Buď je moc zima, nebo moc teplo....:D
    Na trhy jsem se taky chtěla jít podívat (aspoň myslím, že jsou tuhle sobotu) a nakoupit si nějaký bylinky. Úplně vidím doma ty květináčky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom jsme stejně! :-D I já nadávám, když je moc teplo, ale je to nadávání v jiným slova smyslu! :D
      Jojo, na bylinky se taky moc těším, snad tam bude něco, co mě zaujme! :-)

      Vymazat
  2. Hehe, dobré. Jsme na tom celkem stejně. Já vstávala sice v 8, ale je to můj rekord, většinou o víkendu večer neumím zatuhnout, a ráno se budím kolem 6. Večer jsem pak tuhá už kolem 10!:D Jinak kaše, mňam, děláš mi chutě. Taky jsem si minule nechala nabobtnat, byl toho kotel, ale já to s chutí snědla.:D Jinak to počasí mě taky štve. Chystala jsem se na brusle, a ono z toho asi nic nebude, no.:/
    www.beauty-and-style.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))