čtvrtek 7. června 2012

STOB!


Tímto bych Vás chtěla seznámit s internetovou stránkou STOB.
Když jsem začínala se zdravou stravou, často jsem byla kritizována za můj špatný jídelníček, všeho, co mám jako dospívající mít, jsem měla dooost málo! Nevěděla jsem, v čem jsou obsaženy sacharidy, bílkoviny a ty zdravé tuky! Horror co? :-D

Jak jsem se k němu dostala?
Doporučoval mi ho stále a stále více lidí. Tak jsem se prostě rozhodla ho vyzkoušet! Najela jsem si na stránku a chvilku pročítala, pak jsem se zaregistrovala a první problém nastal tehdy, kdy jsem se chtěla přihlásit do Sebekoučinku! " Je Vám 18 let?" No samozřejmě že mě nebylo, ale dala jsem že ano!

Co je sebekoučink?
Je to program, který vám přesně podle zvolených bodů ( které si zvolíte sami) vypočítá váš denní příjem KJ, vypočítá vám také jaký byste měli mít příjem bílkovin, sacharidů, tuků, zeleniny a pitného režimu! Sebekoučink je rozdělen na cykly, já jsem si zvolila 4 týdenní ( je i 8-mi týdenní apod.), také jsem si zvolila, že chci zhubnout( máte tam i udržování váhy,..). Zadala jsem si svůj cíl (váhu) a začala jsem. Vždy od dne začátku za týden se zvážíte a zapisujete si svojí váhu, abyste věděli jak moc se svému cíly blížíte. Na konci cyklu ( to je 4. týden) se i měříte.
V sebekoučinku také naleznete "Fitkoučink" kam zapisujete svůj výdej, ať už chůzi, nebo posilování. Píšete si sem i jídelníček vašeho dne, kde se objevuje menší chyba. Je zde strašně málo potravin, takže si musíte potraviny zapisovat i vy sami. Zapisování jídelníčku mě zabere vždy tak 15-20 minut. Ale když máte čas na to, si číst toto, tak si myslím,že na zapisování se čas najde určitě taky! :-)
Nachází se zde 7 semaforů, které znázorňují, jak jste na tom s bílkovinami,.. Nejlepší je, když jsou všechny 100% - neboli zelený semaforek! Nikdy nemám všech 7 zelených. (Tuky mi dělají problém) 

A co zde ještě najdete?
Mimo sebekoučinku zde naleznete i pár receptů na zdravé jídla, moučníky a jiné. Je zde mnoho článků o zdravé výživě, rady, jak a co dělat správně, diskuze ( kam nechodím) a také různé programy, kde si můžete vypočítat třeba BMI, lekce hubnutí a trénování psychiky!

Za sebe? Za sebe bych ho určitě doporučila!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))