sobota 16. června 2012

Tvarohové kroužky


Měla jsem strašnou chuť na něco tvarohového. chtěla jsem vyzkoušet tvarohovou bábovku  Tady! Ale řekla jsem si, že budu experimentovat. Zašla jsem si do Lídlu pro tvaroh a pekla!

Co budeme potřebovat?
250 g nízkotučnýho tvarohu
1 vejce
100 ml mléka
lžíce perníkového koření
lžička skořice
popřípadě sladidlo



Postup:
Do mísy si dáme vejce, tvaroh a mléko. Rozmixujeme a přidáme skoširi, sladidlo a perníkové koření!
Troubu dáme na 180 C a pečeme asi 15 minu, pak stáhneme na 100 a dopékáme do konečné podoby- do zlatova!!

3 komentáře:

  1. To vypadá opravdu zajímavě, něco takového by mě nenapadlo :) A hlavně jsem ještě nikde neviděla takovou formu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajmavě to i chutnalo! :-)
      Já jsem ji také nikde neviděla. ale babička ji měla doma a chtěla ji vyhodit, tak sem si ji vzala! :-)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))