středa 27. června 2012

Úprava, úprava + Jídelníček 27.6 2012

Pěkný večer.
Tak se dnes musím pochlubit. I když to není zrovna ukázkové, zase, lepším se čím dál víc. Za chvilku už to bude super! :-)
Dneska jsem měla ráno honičku - den blbec! Nestíhala jsem autobus, šofér mi dal na kartu o 150 korun více a tudíž mě ani nevrátil na dvě stovky :-/ A pak k naší škole nejel autobus, takže jsem musela jít hned po ránu, uhoněná, asi 3 km! Ve škole bylo fájn- film, lakování nehtů a v 11 domů! :-)
A teď k jídelníčku!



Sn. Loupáček
Sv. ořechový koláček
O. Rajčatový salát
Sv. 2 kroužky olomouckých syrečků
V. 5 plátků sýru + šunka + rajčatový salát

Pohyb: Běh cca 8 KM + chůze za celý den 7 KM + posilování hlavně břicha

Dnešek je už o něco lepší jak včerejšek, zítra jsem doma, takže se budu snažit to trochu "uzdravit" :-)
Jinak na víkend hlásí 34 stupňů, co plánujete? :-)

3 komentáře:

  1. Jedalnicek mas fajn, lepsis sa:) 34 stupňov? Asi sa upečiem..:D A čo planuješ ty? Mimochodom, mohla by som sa opytat, trpis nejakou formou PPP?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, musím se snažit a dát do sebe víc. Já vím, je to pořád dokola..Děkuji za podporu! ;)
      A k PPP, je to rok, už rok a půl, co jsem díky blbnutí narazila na chorobný přejídání se, mám mindráky i z toho, že si dám o 5 g více než mohu apd. Takže jsem psychicky poostižená už asi na pořád :( ;)

      Vymazat
  2. Ahoj, četla jsem pár tvých minulých postů a všimla jsem si, že máš problém v tom horku jíst. Popravdě se ti ani nedivím, ale i přesto zkus do sebe "nacpat" jídla trochu víc ;). Já vím, ono se to snadno řekne, ale.. Na to jaký jsi měla výdej, je příjem dost bída-> tvé tělo trpí. Zkus třeba nějaké koktejly-vždyť živiny můžeš do sebe dostat pomocí tekutin, které ti jistě v horku bodnou. Třeba já jsem si dnes udělala jahodový koktejl (kefír+jahody-vše rozmixovat a pak pít), nebo různé sójové nápoje-dají se koupit ;), atd..
    Jinak já o víkendu plánuju lenošit a regenerovat. Následující týden budu mít z 80% od 9 ráno do 7 večer různé pohybové aktivity-jumping,krav maga, kickbox, zumba, aerobick,aj.. Moc se na to těším, jen se bojím, abych to všechno v tom horku zvládla :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))