pondělí 11. června 2012

Z 50 na 100!

 

Ano, opět se to týká mého hubnutí! Jak už jsem zmiňovala v článku Tady , tak jdu do sebe!
Jakmile jsem zjistila, že se pi rafička pohnula nahoru, mám větší motivaci cvičit. Až si za týden stoupnu na váhu, chci vidět číslo 56!! Je to moc velký sousto? Není! Po týdnu už bych měla být odvodněná a doufám, že se mi toto splní, držte mi palce!


A co to znamená "Z 50 na 100"
Zatím jsem cvičila tak, že jsem cvičila-necvičila. Prostě, když jsem si vzpomněla! Ode dneška je změna! Budu cvičit každý den - Rotoped (začátek na 25 minutách, v Neděli na 55 minutách) + posilování (kruhový tréning). Takže z 50% námahy se najednou vyvinula 100%!Musím cvičit, chci cvičit a vím, že když to dodržím, výsledky na sebe nenechají dlouho čekat!
 Zatím jsem  do školy nechodila, po mém úraze, co se léčím doma.ale ve Středu už jdu, což znamená, že toho pohybu už bude přece víc! (netěším se vůbec do školy) .

Nejspíše si zkusím obvázat koleno, nasadit ortézu a vydám se i tento týden pomalu běhat. Rekordy trhat ještě nemůžu, to je jasný, ale tak snad mi to až takový problém dělat nebude! Když bude pěkně, vyjedu na kolo do přírody. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))