středa 6. června 2012

Zadek jako golfový míček!

Každou ženou diskutované téma. Pořád dokola jako říkanka a nikde není řešení! Vyzkoušela jsem milion věcí, horká X teplá voda, krémy, které cenově převyšovaly cokoliv jiného,... A řekla jsem si dost!!
Jakto, že mám mám na zadku a stehnech takouvou spoušť? Když cvičím, sto kilo taky nemám, ale mám ji tam, ano celulitídu! :-/

Není to dávno, co jsem si v lékárně koupila Skořicový gel (54,-):
Zrovna včera jsem si psala na Omlazeni.cz s jednou dámou. Poradila mi ho též, protože jí pomohl. A proto ho doporučuji i Vám, nestojí moc, když si každý večer uděláte pořádnou masáž partií, kde se celulitida vyskytuje, určitě poznáte výsledky. :-)
Já jsem dříve pila denně snad 3 litry minerálek, to je má příčina tvorby celulitidy, už snad 2 měsíce perlivé vody nepiji a výsledky se dostavují, můj "golfový míšek" mizí a pomocí gelu to bude na jedničku! :-)
Ps. Ale nezapomeňte na to, že pokud nebudete pít dostatek neperlivých tekutin, tak vás gel nezachrání!!

2 komentáře:

  1. jéé ten mám doma taky, je fajn:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem se s ním masírovala speciálním nástavcem a musím říct, že se to pěkně prokrvuje! :-)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))