středa 6. června 2012

Zázrak jménem PROTEIN!

Jak jsem se k proteinu dostala?
Když jsem začala se zdravým životním stylem ( k tomu mě pomáhá Omlazení!), tak jsem nevěděla, že něco takového je. Jednou jsem narazila na blog -> Fitness Girl , kde z něj často pekla a přidávala jej do jídlo a nebo ho jen pila, když měla chuť! Řekla jsem si, že to také vyzkouším.

Když jsem se koukla na internet, na jeho ceny, valila jsem oči, kolik za něj vlastně chtějí! Ty ceny pro mě nebyly, koupí si ho, až budu mít peníze! :-)

Zašla jsem si do Rossmannu (drogerie) a tam jsem náhodou narazila na protein, který byl cenově přijatelný! Hned jsem si ho koupila a už teď vím, že proteiny i nadále kupovat budu.


Jak se používá?
Ze začátku jsem vůbec netušila. Pak jsem na to přišla!
Na obale určitě máte napsané dávkování, já mám 30 g. Můžeme ho zalévat mlékem, vodou a nebo 1:1. Mě nejvíce chutná s mlékem (s odstředěným). Také se dá protein využít i jinak. Můžeme ho přidávat do různých kaší, jako je ovesná, jáhlová, pohanková, aj. Ale dává se i do různých zdravých sladkostí, které si sami upečeme, v podstatě, je to všestranný prášek, který je víceúčelový!


Pro koho je určen?
Já ho mám proto, protože jsem se zaregistrovala na STOBU, kde si zapisuji své jídelníčky. Zjistila jsem, že jen z poloviny splňuji denní příjem bílkovin a Protein jich má dost. Když si každý den dám 250 l tohoto moku, tak mi napomáhá nejen domplnit bílkoviny, ale také zahání mé chutě, a když posiluji, tak mě vyživuje.
Ostatní sportovci ho užívají především k nárustu svalové hmoty, ale to, pokud ho nepijete v litrech, podle mého uvážení - nehrozí!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))