pátek 6. července 2012

Jídelníček 5. 7 2012

Pěkné, u nás slunečné, ráno!
Dnešek bude teplotně stejný, jako včerejšek (myslím si). Né, nejsem tady od toho, abych předpovídala počasí! :D
Když včerejší den shrnu, nebyl zas tak špatný, nezažila jse, že by ses se za celý den nudila! Bylo krásně, tlak mi kolísal nahoru a dolů, místy jsem měla mdloby, bylo mi na zvracení, ale šlo to!! Už od rána jsem věděla, že ten den bude nabitý k prasknutí!
A teď jídelníček ( né dobrý, ale lepší):
Sn. Miska třešní
Sv. třešně
O. Kuřecí maso + rýže
Sv. citronový řez ( byla jsem na oslavě o-) )
V. grilované maso

Pohyb:
Běh 4 km
Posilování (100 sedu-lehů, 20 kliku, 20 sklapovaček, 15 supermanů, 50 výpadů)
Plavání 20 minut

Takže si myslím, že jsem na správné cestě k mému dobrému (novému) začátku! :-) Ještě zařadit více bílkovin a zeleniny, pitný režim mi přesahuje a je, myslím si, pěkně vystaráno! :-))

4 komentáře:

  1. Je to fajn, ale neboj sa ešte pridať...Držím palce:))

    OdpovědětVymazat
  2. Na jídelníčku přidej. Snídaně musí být veliká a jestli máš ráda sladké, tak si ho dopřej právě na snídani a poté i něco málo dopoledne (ovoce, kostička čokolády, ..). Ale myslím si, že miska třešní na snídani ti nepokryje všechny potřebné slořky, které by měla snídaně mít. V třešních máš hlavně sacharidy. Ostatní složky nejsou nic moc. A samotné ovoce jako snídaně u aktivního člověka není ideální. Takže klidně přidej ovesné vločky, jogurt nebo nějakou jinou ovesnou a mléčnou položku. Protože hlavně to by měla snídaně obsahovat ! Mléčný výrobek + ovoce + obiloviny (různé druhy vloček, musli, ..). Tak hodně štěstí ! :))

    OdpovědětVymazat
  3. máš toho strašně málo a to složení je taky nic moc:(

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se tvůj jídelníček naopak líbí. Konečně někdo, kdo se nebojí jíst normální teplá jídla místo housky s cottagem. Akorát k těm jídlům přidávej hodně syrové zeleniny. :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))