úterý 3. července 2012

Slova začátku!



Pěkný slunečný den přeji!
Dlouho jsem se neozvala, chtěla jsem s tímto blogování, stravou už seknout, ale řekla jsem si, že když už jsem se z toho vyhrabala, přece neskončím.

Dneska, zrovna když jsem běhala, tak jsem přemýšlela, co dělám špatně. Asi jsem na to kápla. Je to to, že když udělám jakoukoliv chybu, tak pak nemám ani motivaci jít dál. Strašně si jakoukoliv, i maličkou chybu vyčítám. Dám si pár soust navíc, už je oheň na střeše. Nedám si svačinu? No to potěš koště, je to ještě horší, pak už nemám náladu ani jíst. No,do háje. Kam sem se to dostala?!

Tak jsem se dostala k takovému závěru. I když nejím ukázkově zrovna a myslím si, že ještě dlouho nebudu, snažím se i tak! Ale to, že nejím podle pravidel neznamená, že sem nemohu psát! dost jsem blog a vás zanedbávala, ale těch časů už je konec! Aspoň budu mít větší motivaci, když sem denně hodím pár článků a budou mít něákou odezvu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))