úterý 3. července 2012

Víkend v Mělicích!

Jak už napovídá název článku, bude se týkat mé víkendové dovolené v Mělicích u Pardubic.

Odjeli jsem s přítelem ( výlet byl pro něj ♥ jako oslava jeho dvacetin) odpoledne v Pátek. Myslela jsem si, že když pojedeme stanovat, že moje stravování upadne  vniveč! Ale opak byl pravdou. Sice jsem dopoledne nejedla nic, byl strašný spěch vysvědčení, návštěva babičky a balení se na víkend, ale odpoledne to bylo jiné, spíš na večer. Večer jsem si na grilu udělali rybku, z který jsem měla velkou radost. Zkoušela jsem k ní grilovanou cuketu a teda žádná hitparáda to nebyla, nedojedla jsem ji!
 Sobota
Druhý den to bylo o něco lepší! Od rána nám svítilo, takže nás probudilo sluníčko. 
Náš jídelníček  30.6 2012:
Sn. Tvarohový koláč
Sv. Zelenina
O. Grilované maso + brambora
Sv. Zmrzlina
V. Grilované maso



 
Celý den jsme se procházeli po písečné pláži ( Melice jsou zatopené pískovny - doporučuji) a nebo plavala. voda je tam krásně čistá a plavat v ní je luxus. Naplavali jsem snad kilometry a také mám i dnes namožené břicho.

Neděle
V Neděli bylo ještě líp. Sluníčko vykouklo už časně ráno a hlavně, svítilo celý den! Dopoledne jsem plavali, hráli bangbinton (nebo jak se to píše). A odpoledne jsme vyjeli do Kolína. Dávala jsem příteli dárek, seskok z letadla. Skočil si ze 4100 metrů. 1.7. 2012 jsem poprvé letěla letadlem. Byl to krásný pocit
Náš jídelníček 1.7 2012:
Sn.Vafle s borůvkami
O. Sýr
V.Španělský ptáček + omáčka

Takže vím, jídelníček je otřesný. Ale snažím se. Pohybu jsem měla o víkendu až až a jsem i spokojená! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))