úterý 28. srpna 2012

Zpátky v sedle!

Ahoj!
Hned ze začátku bych se chtěla omluvit všem, co sem chodi/li a zbytečně. Celé prázdniny jsem byla neaktivní. Kašlala jsem na zdravý stravování, na pravidelnost. Žila jsem zmrzlinami, grilováním a na dovolené (i mimo ni) hlavně sladkostmi a fastfoodama! Dostala jsem se do pěkné ** abych vám pravdu řekla. Což o to, chutnalo mě, o tom žádná. Ale co z toho? Váha se mi nezhoršila, ale také nezlepšila! Prázdniny jsou pro mě zabijákem. Jsem ráda, že začíná za týden škola, protože se vrátím tam, kde jsem přestala!

Takže milý zlatí. Byla bych moc ráda, kdybyste se přenesli přes mou neaktivitu a znovu mě povzbudili v dalších krocích za mým snem. Ujišťuji Vás, že už to bude jen lepší! :-) Takže poslední týden prázdnin a jsem zpátky! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))