čtvrtek 20. září 2012

100 workout

 


Ano, bude to něco!;) Ale  byl tu dotaz na to, jaké workouty dělám, dělala jsem jen jeden a to : Tento 
Ale řekla jsem si, že toho mám právě dost a po pravdě? Makačka to moc není! :D Ale nevynechám ho, dám si ho každý ráno na procvičení a když ho nestihnu ráno, tak na večer! 

A co obnáší tento, složitější workout?:) Už se na něj těším!

100 panáků
 90 sedů lehů
80 dřepů
70 výpadů
60 panáků
 50 sedů lehů
40 dřepů
30 výpadů
20 panáků
 
Co na to říkáte? Jste příznivci takovýchto workoutů?:)

4 komentáře:

  1. nam změnili tedka jidelnu a davaj nam tam takovyhle veci ale nikdo si nestezuje protoze je to tisickrat lepsi..a na zakladce sme k obedu meli navic leda jabko:D
    ja ty odpolední svaciny moc nemusim jest, protože nemam hlad,takže mi stačí kravíík:D ale i ten je dost tučnej teda:D
    valihrachp.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. jo a prosim-.-napis mi to treba na blog-kolik ty vážíš a meris? me to vzdycky zajima ale nemuzu to tady nikde najit
    nemusis sdelovat pokud necches:D
    valihrachp.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem teď moc líná na pohyb. :D
    Pro tu vlákninu si zajdi, hned zítra. Dělej! :D
    Školu na desátou jsme měli výjimečně, škoda, že to tak nebude pořád. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se tady tyto cvičení líbí tak dělám podobné.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))