pondělí 24. září 2012

Celozrnno- kefírová bábovka

Přeji hezké, deštivé, ráno! :)
Probudila jsme se do nehezkého dne, také u Vás prší jak z konve? Snad se to odpoledne vyjasní. Celkem mě to štve, měli jsme jít vybírat brambory a už jsem se na ně i těšila, sakra! :(
Tak aspoň tímto jsem si udělala po ránu "radost" :)

Kefírová bábovka s vůní skořice a medu
Foto je jen ilustrativní, vlastní dovím až se mi krásně povede, protože se mi přilepila k formě a nechtějte vidět ten hukot! :D Ps. Autorka Misza na toprecepty.cz



Bábovka mi už voní v troubě, mňam to bude zase dobrůtka! :) (A také výborná byla! :-) )

Co budeme potřebovat?

1 hrnek celozrnné mouky
2 vejce
200 ml kefírového mléka
1/4 hrnku bílého jogurtu
Prášek do Pečiva
Sladidlo (med, cukr) - podle libosti
1 lžíce skořice

Postup:
Vejce vyšleháme se sladidlem. Přidáme tekuté suroviny a promícháme. Postupně budeme "zakvedlávat mouku tak, aby nevznikly hrudky. Přidáme skořici a prášek do pečiva. Pečlivě promícháme a vylijeme do vymazané a vysypané formy. Pečeme cca při 170 stupních asi 30-50 minut. Každá trouba peče jinak, tak si to hlídejte.

tip♥
Bábovky jsou výborné se zakysanou smetanou.

1 komentář:

  1. Greejt! :)

    Zítra to bude snad lepší, ale leze na mě nějaká nemoc, takže smrkám, bolí mě hlava, je mi děsná zima a na jídlo se žaludek moc netváří :/

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))