středa 12. září 2012

Co se bude starat o mé bříško?

Ano, podle názvu, jak už čtete, se bude jednat o moje břicho. Vím, že někde pod těmi centimetry tuku budou svaly. Vím to, na břicho zvládnu hodně cvičení, vím, že tam i ten six pack bude! Ale zatím nejde vidět! Ale na tom se pracuje! 
A teď k tomu, co bude můj kouč!
Na jedné stránce jsem narazila na posilovací workouty a tento mi padl do oka. Proč?

1. nezabere tolik času a já toho času zrovna teď moc nemám
2. Posílíte i svaly, o kterých nevíte
3. konkrétně toto cvičení dá zabrat svalům



Tak a takto hodlám cvičit + i jiná cvičení, nebojte! :)

3 komentáře:

  1. Chci se zeptat, jestli každé video cvičíš např. 5 dní a pak přejdeš na další. Nebo to záleží na tobě? :)
    Jinak moc hezký blog, máš můj obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) Zvládáš všechny levely? :) To jsi teda dobrá, já cvičím dvojku a i to mi dá občas zabrat, na další uroveň jsem si zatí netroufla :D A k tvému komentáři na mém blogu máš odpověď, neměla jsem jen 3 jídla za den. Ještě svačinka a večeře ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsi měla ještě jídlo, lekla jsem se, že už pak hladovíš! :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))