středa 26. září 2012

Cottage lívance s rybízovým přelivem

Pěkný, podzimní odpoledne! :)
Dneska jsem přijela ze školy a měla jsem chuť na něco sladkého, na sladký oběd ♥. V lednici jsem měla cottage sýr, který prosím prošel dne 20.9, ale chuťově mu nic nebylo, tak jsem ho zlikvidovala, hi! :D Vy samozřejmě použijte sýr, který prošlí nebude! I když, kdo ví jestli by to chutnalo stejně? :D
Tak a jdeme na to, je to zdravější varianta lívánců, ale tyto mi chutnají nohem více, protože vím, co jím! :))



Co budeme potřebovat?

100 g cottage sýru (104 Kcal)
20 ml mléka (10 kcal)
40 g celozrnné mouky (142 kcal)
1 bílkem (16 kcal)

Rybíz, či jiné ovoce
Sladidlo
jogurt, tvaroh

Postup:
 Do mísy dáme všechny suroviny a pořádně promícháme. Nic lehčího není.
Rozpálíme si pánev, buď olej přidáme nebo ne, já nepřidávala a šlo to!
Děláme menší kupičky, které z obou stan osmažíme do zlatavé, joo, na obrázku je to černá!:D
Mezitím, co se nám lívanečky smaží, tak si dáme do mikrovlnky na 5 minut ovoce (švestky, rybíz, co chceme). Po pěti minutách vytáhneme, přidáme sladidlo -Když je ovoce sladké, nemusí být, ale já měla kyselý rybíz.

Jak podáváme?
Lívanečky ovocnou směsí polijeme a můžeme přidat tvaroh nebo jogurt. Možná je i varianta se zakysanou smetanou a skořicí!

Dobrou chuť, jsou výýborné ♥

3 komentáře:

  1. Ja si také robím, ale s tvarohom a ovsenými otrubami...ale aj takto môžu byť super....podľa mňa sa dajú urobiť zo všetkého! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To může být také dobré! :) Už mám koupený Neprošlý cottage, tak to někdy vyzkouším, díky za tip! .)

      Vymazat
  2. Mňáám, toto je nebezpečný blog :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))