pondělí 3. září 2012

Hrátky metabolismu

 
zdorj: http://is.muni.cz/elportal/estud/fsps/js07/fyzio/texty/ch02.html



Ať už máme metabolismus jakýkoliv, zrychlený či zpomalený,  skoro vždy, budeme nespokojený.
Jako příklad dám mou kamarádku, říkejme ji X. Když jsem s X chodila do třídy, celý svůj život měla snad o 10 kg méně, než by normální děvče mělo mít. V 9. třídě vážila sotva 45, v druháku vážila 50 kilo a teď, v třeťáku? Není to o moc lepší. Ptala jsem se jí: "Jak to děláš, že jíš jak kyselina a nepřibíráš?" Řekla mi, že je to "vrozený". Má to tak celý život. A co chce? Chce přibrat. Závidím jí, že může sníst dvacet zmrzlin denně, k tomu deset tabulek čokolády a kolik chce hamburgrů. Jde to, opravdu. Takto jedla snad týden, aby přibrala, ale co se nestalo-ZHUBLA!!!!!

Tak a teď mi povězte, proč to také nemám tak! :-D Docela by mě to zajmalo, není jediná v mém okolí a z kamarádek, která má tento dar! Kdybych se takle cpala já, tak mám minimálně 200 kg! Ooo, bože! Jak je to nespravedlivé!

Když jsem byla menší, měla jsem to stejné, pak přišla puberta, začala jsem dospívat a hle, bylo po tom! :/  A jak to máte vy? :-)

3 komentáře:

  1. Úplně stejně :-)... do nějakých 15-tu jsem byla vychrtlá a sežrala bych i povoz s koněm a potom najednou lup a konec tohoto sladkého období :-)... Taky mám takovouhle kamarádku a taky jí zavidím, už x-krát jsme si říkaly, že by bylo hezké, kdyby se naše metabolismy mohly sečíst a vydělit 2 :-D....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že někdo zažívá to samý! :-D Mě by klidně i postačilo, kdyby si vzala pár mých kil, když je tak chce! Hi :D

      Vymazat
  2. Síce je chudá, ale nie je zdravá!!!! Keď sa tolko napcháva blbosťami a necvičí....osobne si myslím že je lepšie keď ti niečo len tak nepadne z nebies ale musíš o to bojovať...napríkad o peknú postavu...potom si ju aj viac vážiš a viac toho dokážeš....
    Takže, naozaj nie je čo závidieť :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))