neděle 9. září 2012

Jak překonat večerní přejídání se

Nejste jediný, kdo má tento problém. I já s tímto "běhám na dlouhou trať". Je pravda, že dlouho už jsem pocit, že musím snít všechno, co je doma, neměla! A čím to je? Mám zde pár tipů, co mi pomáhají. Třeba se v nich najdete a nebo naopak! ;)



 Tady je pár mých "pomocníků" co pro to dělám:
1. Každé ráno si zobnu chrom v tobolce
2. "Snídat jako král" , když se nenasnídám, večer vše sním!
3. Dopoledne si dám 1 čtvereček 74% čokolády, nemám pak chuť na sladké.
4. Nekupuji věci, které miluji ♥ do zásoby.
5. Večer už NEMOHU otevřít ledničku, ba co líp, vyhýbám se kuchyni- Už neexistuje!
6. Když už mám fakt chuť velkou na něco dobrého, vezmu si to nesladší ovoce, co doma je!
7. Když mám hlad mezi svačinou-obědem,.. dám si žvejku!


Máte nějaké tipy i Vy? :-)

3 komentáře:

  1. Budu ti držet palce, aby ses držela, přidám si tě do oblíbených! :)

    Vlákninu jsem si kupovala v DM, ale už nemám obal, tak nevím, která to přesně byla. :D Ale myslím, že zase nějak nezáleží na tom, jaká to bude, hlavně, aby měla nějaký účinek, já ji začala používat až teď, tak uvidím. :)

    Taky se nejvíc snažím večer vyhýbat kuchyni, pomáhá to, je lepší vzít si vodu do pokoje, abych se tam už nemusela vracet. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavne ten bod 5.....proste tá chladnička musí prestať existovať....ten je pre mňa najhorší....

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))