pondělí 10. září 2012

Jídelníček 10.9 2012

"Snídej jako král, obědvej jako pron a večeř jako chuďas!" toto si říkám vždy, když jím, ale daří se mi to? Snídaně velké mám, obědy menší a večeře? Stejné! :-/
Asi se podle toho řídit na 100% nemohu, ale přiblížit se tomu chci. copak já za to mohu, že mám večer velký Apetýt? :D

Jinak dnešní ráno bylo tragický. Jela jsem do školy a byla jsem svědkem nehody Motorkář X dodávka! Motorkář,který byl 100% nevinný, umřel! ( Ať mu je tam nahoře dobře) Byl to mladý 16.ti letý kluk! Hrozný šok to byl, na to jen tak nezapomenu! 



Teď jídelníček:
Sn. Jáhlová kaše + 1/2 jablka + hořká 74% čoko
Sv. Jogurt+ nektarinka
Sv. Mrkev + 1/2 jablka
O. Bamborový speciál
V. Hrníček mléka + 1 čtvereček hořké čokolády

Pohyb:
Běh 30 minut
Chůze 5 km

JOgurt + nektarinka

Mkrev + jablko

Jáhlová kaše

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))