úterý 11. září 2012

Jídelníček 11.9 2012 + Můj ranní harmonogram

Věční dietáři, zbystřete!

I když ráno by se mělo spát, já si radši přivstanu. Vždy vstanu tak o hodinu dřív. A proč?
1.Musím si udělat parádní snídani, v klidu se nasnídat- to zabere 20 minut! Jo, jím dlouho, musím si jídlo pořádně vychutnat. Jak se říká "Já jím očima" :D
2. Zkulturním se
3. kouknu se na blogy, jestli jste něco nového nepřipsaly a popřípadě si to přečtu!
4. Kouknu se na Barrandov na pohádky, jak já mám ráda pohádky ♥
5. Sbalím si svoje mňam mňam svačinky!



Také máte rána takto rozvrženy, neprobouzíte se na čas?

A teď k mému jídelníčku. Dnes mi to zkomplikovalo pozdní vyučovaní. Jako obvykle jsem měla snídani, svačinu, svačinu a doma jsem měla mít v 15.00 oběd! No, ale přijela jsem až ve 4! A domů jsem došla kolem 16:30! Hrůza! celý jídelníček a pravidelnost se mi rozházela. Už jsem měla hlad snědla bych všechno a to se NEMÁ stát! Měla jsem ŽRAVOU! Nevydržela jsem, podlehla jsem, ale to se koukněte jak!

Sn. 2 tousty+ jablko
Sv. Ovocný salát
Sv. 2 suchary Linie
O. 2 toastové chleby + linie margarín + sýr eidam 30% + domácí okurka
Sv. Celozrnné kolečko (domácí pečené)
V.  omeleta z vajíček 2ks (1 žloutek) + rajčata+ okurky+ červená řepa

Vidíte? :( Hanbím se a musím se ovládat, dnes mi to pokazila má nepřipravenost, holt " hurá za lepším" !




4 komentáře:

  1. Veď to máš skvelé, neviem prečo sa royčuluješ moja....tá večera je akurát, ja takúto jedávam :D
    obdivujem ťa.......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hanbím se za to celozrnné kolečko, a pozdní večeři :( ..
      děkuji, že mě podporuješ! :)

      Vymazat
  2. máš toho docela malinko, neboj se trochu přidat, navíc tady nedáváš gramáže, tak toho fakt můžeš mít málo;) doporučuju stránku www.motivator.cz ; tam máš alespoň nějaký přehled:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu, kouku se na to, moc děkuji! :)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))