středa 12. září 2012

Jídelníček 12.9 2012

Déšť, déšť a pořád do kola. 
Jak je u Vás? Taky tak mizerně? Sotva 13 stupňů a ani běhat se nedá, já asi umřu! ://
Dneska ve škole to bylo fájn, polovina třídy je v Anglii tak se neučíme, jen tak se poflakujeme a odpadají nám hodiny, škoda, že to v pátek končí! ;)
Dneska jsem měla v plánu vyběhnout z města pryč na pole, pro kukuřici, ale copak mi to počasí dovolí? to těžko! Ani psa by nevyhnali, natož mě! :D

Dnešek se mi v jídelníčeku celekm dařil, neujela jsem, nechci to zakřiknout, ale přeci jen. Počítala jsem si kalorie, a jsem teda nemile překvapená. Myslela jsem, že jím dostatečně, ale můj příjem je skoro o 1/3  až 1/2 nižší. Musím to napravit, musím si to vše psát! ;) 



Sn. Ovesná kaše + nektarinka + 74% čokoláda
Sv. Tvaroh z Vesny
Sv. 100g domácí okurky + 2 suchary
O. Šmakoun + fazolky se zeleninou ( recept na blogu)
Sv. Celozrnné kolečko
V. Vanilkový prtein s mlékem

Pohyb:
8 min abs workout, how to have six pack
100 calories workout 2x
150 schodů
5 km chůze
vločková kaše

fazolky se šmakounem

1 celozrnné kolečko

6 komentářů:

  1. Mňam, ty celozrnný kolečka vypadaj moc dobře :-)
    Jinak u nás počasí taky hnus pahnus!!! A to jsem musela celý den lítat jak blb po městě :-D Byla jsem mokrá od hlavy až k patě :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dobře také chutnali :))
      Jéé, to mi připomíná když jsem jednou vyrazila bez deštníku a začalo takto lít, taky jsem byla mokrá od hlavy až k patě, je to nepříjemný! :D

      Vymazat
  2. Aj unás stále iba leje, a je ima..ale mne to nejak aj vyhovuje, už mi liezlo to teplo na nervy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě vyhovovalo teplo, dalo se v něm sportovat, ale v tomdle je to akorát čaj a s ním do postele sledovat pohádky! :-D

      Vymazat
  3. Ahoj, ano jsou to ty tyčinky a nijak je neupravuju, jen rozmrazím v teplé vodě a kuchtím. Přidávám si na ně bazalku a trochu kari, pro chuť. Sandwich je výborný. Můžu dát někdy jeho složení na blog i s výpočtem kalorií, pokud bude zájem. :)

    To počasí mě taky štve, ráno se podívám z okna a fůj - leje jako z konve. Venku se nic dělat nedá. :/.

    Měj se hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím prosím, celozrnné kolečka jsou domácí nebo kupované? V případě, že domácí - prosím o recept. :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))