čtvrtek 13. září 2012

Jídelníček 13.9 2012 + "Absťák"

Pěkný, mrazivý večer! ;)
Dneska ráno jsem dostala doslova pře "hubu". Vylezla jsem z baráku a myslela jsem, že tou zimou zmrznu. to snad ani není možný, je polovina září, pomalu mrzne a dokonce i na horách sněží? :O To počasí si z nás dělá srandu. Já si chci ještě užít léta, pravého Babího léta!!
Dnešek byl v pohodě. Ve škole jsem jen počítali, to mě bavilo. Ze školy jsem dojela také brzy, ve 3 a pak jsem šla hned doučovat mou sestřenici Aničku anglický jazyk. Hodina mě bavila, nenaštvala mě a uměla toho celkem dost, nezapomněla to! :)
"Absťák"
Ale co se pak nestalo? Nevím jak začít.

Celou dobu mi bylo fajn, najednou jsem po doučku vyšla ze dveří a šla asi 4 patra dolů po schodech. Nohy se mi roztřásly a já je nemohla ovládat tak jak bych chtěla. Neměla jsem v nich sílu. Začaly se mi klepat ruce, bylo to jako absťák- ale nevím jak probíhá žejo :D! Nemohla jsem nic, chtěla jsem si odemknout, ale ruce se mi klepaly tak, že jsem odemykala snad 5 minut. Co se to děje? Srdce mi začalo být tak rychle, jako před infarktem. Napadlo mě, že mě chybí cukr, jo, je to možný. Ale až takhle moc? Měla jsem pocit, jako když nechodím, ale lítám..Stává se Vám to? Mám z toho strach, není to třeba nějaká reakce na jídlo? Prosím o jakoukoliv radu, prosím! ;)

A teď k jídelníčku:
Sn. Ovesná kaše + čoko 74% + 1/2 jablka + nektarinka
Sv. Ovocný salát ( 1/2 banánu, nektarinka, 1/2 jablka)
Sv. 2 toasty s jablkem 1/2
Sv. kafe
(Kvůli absťáku jsem snědla jednu moooc sladkou sušenku, v průměru o 5 cm! nebyla velká, ale byla sladká)
V. 2 rohlíčky s nivou + rajčata + cibule


Pohyb:
3x 100 calories workout
8 mins abs, how to have six pack 2 level
chůze 7 km
schody 150

Vločková kaše + sušenka co jsem měla na "absťák"

toasty s jablky

 
ovocný salát

3 komentáře:

  1. Myslím si, že toho ješ dosť, teda na moje pomery, samozrejme, ješ pod svoj BMR, a to by sa nemalo....ale mne to príde, že si mala nízky tlak...alebo vysoký.skús si nájsť na nete príznaky, ale ja som kedysi nízky mávala, a toto sa mi stávalo....ale zase ty aj dosť cvičíš, takže sa neboj pridať na jedle (:
    A skús pridať viac bielkovín (:

    OdpovědětVymazat
  2. Jídelníček vypadá super, ty tousty někdy vyzkouším, ale na oběd mi to příjde příliš malinko. :)

    A s tím "kaupučínem", lattéčkem apod. se omlouvám. :D Ale když já jsem takový "kávovinový" typ. :) Navíc jednou za den, když si dáš pozor na slazení, neuškodí, takže si dej taky.:D

    OdpovědětVymazat
  3. A poslúchla som tvoju radu, keď ma to večer chytilo dala som si nektarinku s banánom - lepšie ako sladkosť, a bolo to fuč! (:

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))