sobota 15. září 2012

Jídelníček 14.9 2012

Ahoj ahoj! :-)
Dneska bylo po dlouhé době nádherně, svítilo sluníčko, teplota akorát, takto má vypadat podzim! :)
Cvičila jsem podle videí dneska a poprvé na mě přišla únava, svaly mě nechtěly poslouchat, asi toho na ně bylo moc! ;)
Ale teď k jídelníčku!
Sn. Kukuřičná kaše ( bližší info dodám ve "snídaňovém speciálu")
Sv. Ovocná mísa - banán a broskev
Sv. Bílý jogurt Holandia-5 lžic
Sv. Nektarinka
O. Zapečené brambory s brokolicí a vejcem
V. švestky (U trhání sem jich pár ochutnala, ooo. já vím že se na večer nemá ovoce, ale.. :( )


Pohyb:
15 min ABS Workout, how to have six pack 3level
36 minut six pack with Jillian
Schody 150
3* 100 Calories workout
3 hodiny trhání švestek a čištění

Jogurt holandia + sirup

Kukuřičná kaše

Brambory s brokolicí

3 komentáře:

  1. Zapékané brambory s brokolicí patří k mým nejoblíbenějším jídlům. Takže palec nahoru. :)

    Jídelníček jinak super.:) Oběd je tak pozdě asi kvůli škole viď :). Znám to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je miluji!:) Obecně, brambory i brokolici bych mohla jíst samotné! :-D
      A je to kvůli škole, domů přijíždím mezi 3-4 takže je to dost pozdě na oběd! :(

      Vymazat
  2. Ja to ale nemám komu povedať, teraz ale odchádzam z domu preč, takže snáď mi to pôjde lepšie...
    Už sa teším na snídaňový špeciál (:

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))