sobota 15. září 2012

Jídelníček 15.9 2012 + Hurá, hurá hurá :/

Pěkný podvečer.
Už je 1. den víkendu skoro za mnou a já jsem skoro nic nestihla. Dnešek byl ve znamení sportu, jou!
Ráno jsem se probudila, dala jsem si vycházku 2 km, na zpáteční cestě jsem táhla v jedné ruce podestýlku o hmotnosti 8 kg a nákup, joo, proneslo se to! :D
V jídle se mi dařilo, až moc si myslím! :)

Jídelníček:
Sn. Kukuřičná kaše + čtvereček 74% čoko + jablko
Sv. Nebyla, z vycházky jsem došla na oběd! 
O. Svíčková polévka (u nás byla klasická svíčková s knedlíkem, ale já předtím, než se zahušťovala a přidávala smetana, kus odlila a dala jsem si to jen tak, jako polévku s masem, jo jdu do sebe! :D)
Sv. Siulette kukuřičné plátky s dekorem 3 ks po 145 KJ
V.2 ks domácího koláče s tvarohem a povidly (domácí)

Pohyb:
8 min. ABS workout, how to have six pack 3.+4. level
2* 100 Calories workout
Běh 5 km (Bez přestávek musím běhat, jakmile se zastavím, je mi zima jak jsem zpocená :( )
Ranní procházka 2 km s 10kg zátěží! :D

svíčková polévka s masem
Kukuřičný plátky

2 komentáře:

  1. Ten pohyb máš super....aj ja od dnes začínam six pack s Jill (: Je to dobré? Dúfam že budem mať konečne na bruchu svalovku! :D
    Kde to sťahuješ? poslala by si mi link? Ďakujem ti (:

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, pohyb je skvělý. Kukuřičné plátky miluji, občas si je dám ke svačině taky. Mňam, mňam. :)

    No mě čeká dneska rodinný oběd, o bože to zas bude zbytečných kalorií. :/

    Jinak můj včerejší oběd byl jednoduchý. Čínské instantní nudle připravíš podle návodu, přidáš nastrouhanou mozarellu a pokapeš kečupem. Já je trošku při "vaření" posilila a přidala bazalku. Mě to chutnalo. :D A má to méně kcal než normální těstoviny.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))