neděle 16. září 2012

Jídelníček 16.9 2012

Ahoj, tak tu máme poslední den víkendu.
Toto letí, to je hrůza. Ani jsem se nestihla vzpamatovat, že je pátek a ona je Neděle! :(
Dnešek začal a skončil dobře! stoupla jsem si na váhu po dlouhé době, asi tak 2 týdny :D a viděla jsem tam číslo, které mě překvapilo :o. Měla jsem 56.1 kg! Joo, jen tak dál, nakoplo mě to k tomu ještě více přidat, jsem ráda, že je nějaká ozvěna( Jen doufám, že se to nepokazí a váha nestoupne- třeba nárůstem svalů, jo to by bylo sice dobře, ale to číslo mi dělá sakra dobře! :D)
Ráno jsem si dala procházku 2 km ( šla jsem domů od přítele), udělala jsem si snídani, pomazlila se s kočkou a najednou bylo poledne! Pak se pro mě stavil přítel a jeli jsme na motorku. U nás ve městě zemřel mladý motorkář (16 let), tak aspoň tak jsem ho uctili. A nakonec jsem co? No přece rybařili! :)

Jídelníček:
Sn. Ovesná kaše + 1/2 banánu + nektarinka + 1 čtvereček 74% čokolády
Sv. 2 ks domácího koláčku s tvarohem a domácími povidly
O. Svíčková polévka + maso
Sv. Jablko ( byli jsme na motorce na "poslední jízda pro Vojtu" tak jsem si uškubla ze stromu)
V. toastový chléb + niva + 4 lžičky buchtičky (musela jsem aspoň trochu aby mě
to nelákalo celý večer!:D )

Pohyb:
2* 100 Calories workout
15 minut posilování 30 kliků, 20 supermanů, 180 cviků na břicho, výpady
Chůze 5 km

vločková kaše

4 komentáře:

  1. AAAAAch...tie tvoje raňajky!! ....MŇAM...

    OdpovědětVymazat
  2. To je hrozné jak ty víkendy vždycky utečou :/ Moc dobře vím jak potěší váhový úbytek, člověk si sice celou dobu říká že jsou důležitější centimetry nebo jak člověk vypadá, ale jakmile nám ta váha ukáže zase o něco nižší číšlo vždy nás to potěší :D A máš dokonalý jídelníček a ta fotka... :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta snídaně je úžasná! přesně takové by měly být- zdravé, výživné a bohaté! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta snídaně vypadá přímo skvostně. Jinak to moje včerejší znovuzrození - jsem tak zvyklá, takže mi to ani nepříjde. Zavedla jsem to 2x týdně. Vždy ve středu a neděli večer. :D Jsem potom krásná jako miminko a hlavně mi stoupne sebevědomí :D (jako by už tak nebylo dost vysoké haha.)

    Jo krabičky mě taky čekají až nastoupím do školy - to zase bude. Navíc jdu do nové školy, takže než si spolužáci na můj životní styl zvyknou, bude to těžší. :/

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))