pondělí 17. září 2012

Jídelníček 17.9 2012 + Moribundus!

Mrnítko!

Pěkný večer.
Dneska z rána jsem měla nemile překvapení. Probudila jsem se a jaksi jsem stonala! Měla jsem přes noc horečky, nos uspaný že by ani prostříknutí hydrantem nepomohlo a mluvila jsem, jak kdybych nemohla! :D
Rozhodovala jsem se, zda jít do školy nebo ne. Nakonec jsem šla. Nemohu chybět hned takhle ze začátku školního roku, to by byl ze mě pěkný flákač! ;)

Nejhorší bylo rozhodování, zda na těláku cvičit nebo ne. Nechtěla jsem to ještě víc rozjet, ale naopak jsem se na tělák těšila. Nakonec jsem to přežila, chvilku mi bylo i líp, dokonce i tak, jako by mi nic nebylo.
Ale postupem času se to zase zhoršovalo. Te´ˇd je 19.45 a já jsem na umření, bolí mě v krku, mám zase ucpaný noc a jsem jakási unaveně nemocná! Ooo můj bože, uzdrav mě, já chci cvičit a dělat všechno normálně! :D


Teď k jídelníčku, dost o mé nemoci, nejsem chcíplinka! :D

Sn. Kukuřičná kaše + nektarinka
Sv. Siluette plátky + pomeranč
Sv. šopský salát + tmavá bageta
O. Krupičná kaše + skořice + plátečky másla
V. Vejce s žampionama (dám recept, mňam mňam!) + rajčátka
V2. Měla jsem chuť na něco, něco sladkýýýho- Nektarinka + 100ml 100% juice s vodou

Pohyb:
3 x 100 calories workout
8 min abs Workout, how to have six pack level 3
běh 2 km
chůze 5 km

vejce s žampionama

Kukuřičná kaše


Krupičná kaše


snaše kooča s pankem :D

11 komentářů:

  1. Milá Koouky, vydržela bych klidně celý dny v týhle blažený poloze jako vaše kóča. ;-)
    Tak hlavně, ať jsi brzy jako rybička! Jitrnice a koláče na stromech asi nezaberou, viď? ;-)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. což o to, ale můj stravovací plán by to narušilo:( :D

      Vymazat
  2. Zlatko, jedálniček máš skvelý, fotky úžasné, ale cvičiť by si nemala :(

    OdpovědětVymazat
  3. ta kočička je skvělááá :))
    páni, radši jsi do té škole neměla chodit, dávej pozor... radši to zavčas podchytit než se ještě víc unavit ;) já mám antibiotika a fakt mi nebylo dobře, tak jsem do školy fakt nemohla :-/ doktorka říkala že můžu až v pondělí, ale štve mě to, nesnáším dohánění a dopisování, už jsem tak jsem ztratila týden kvůli tomu Londýnu...
    ty jsi hrála závodně volejbal? páni :) já nehraju závodně ;) chodím hrát s rodiči a jejich známými, scházejí se pravidelně už dlouho... možná mě někdy na nějaký turnaj vezmou, ale to není žádná vysoká úroveň...

    OdpovědětVymazat
  4. Jídelníček úžasný a skvěle jsi vyřešila tu chuť na sladké. Lepší než nějaká kalorická čoko tyčinka. :)

    Jinak rychle se nám uzdrav a určitě v takovém stavu necvič. Uzdravíš se tak rychleji a potom pojedeš na 120 %!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo ještě k tomu receptu. :) Hned jak bude časík (asi zítra) ho přidám. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jídelníček je moc dobrý:) ..hned jsem dostala chuť na krupičnou kaši! Mňam :D

    OdpovědětVymazat
  7. hele! kukuřičná kaše je to nejlepší na světě! já to zaliju mlíkem-přidám lžičku medu a je to taková dobrotka!

    valihrachp.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, já ji také miluji i bez medu, příjde mi saldká i tak! :)

      Vymazat
  8. pěkný jídelníček, ale raději se šetři kvůli nemoci ;)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))